PRODUSE
BLOG
CONTACT
CARIERE
DESPRE NOI
0362 130 000
PRODUSE
BLOG
CONTACT
CARIERE
DESPRE NOI
Retur Produs
Garantie Produs
Termeni si conditii
0362 130 000
LOGIN
Această pagină utilizează cookie-uri tehnice strict necesare furnizării serviciului. Dacă doriţi să aflaţi mai multe consultaţi Termeni & Condiţii
Am inteles
« Inapoi la cariere

Economist

Alătură-te echipei  

Denumirea postului: Economist

Punct de lucru: Depozit ȘOMCUTA MARE.

Preocuparea ta zilnică va fi:

• să ții evidențe contabile primare
• să urmărești soldurilor clienților și furnizorilor
• să înregistrezi facturile de achiziție marfă, servicii și bunuri
• să ții evidența și gestiunea stocurilor (note intrare-recepție, fișe magazie, bonuri consum)
• să înregistrezi/verifici extrase cont bancă lei și valută, registru de casă în lei și valută (deconturi)
• să întocmești facturi, bonuri de casă, avize de însoțire a mărfii
• să ții evidența pontaje personal
• să actualizezi articole, prețuri, caracteristici
• să întocmești AWB pentru expedițiile prin colete,
• să înregistrezi cu acuratețe informațiile în sisteme de raportare ( statistică, rapoarte, etc.)

Cerințele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele:

• cunoștințe de contabilitate primară
• experiență minima de 3 ani
• experiență de lucru cu un soft de contabilitate
• absolvent de studii superioare
•cunoștințe bune de PC, word, excel
• limba engleză la nivel conversațional
• persoană serioasă, responsabilă, sociabilă cu o atenție distributivă în timpul programului de lucru și capabilă de lucru în echipă

Descrierea jobului:

• introducerea în programul de contabilitate a tuturor documentelelor primare (facturi, chitanțe, extrase, instrumente de plată )
• întocmire facturi, chitanțe, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer și alte documente legate de vânzarea produselor societății
• înregistrarea zilnică a plăților din extrasul de cont
• întocmire NIR-uri pentru marfa recepționată în baza documentelor primite de la furnizorii.
• dispoziții de plată, dispoziții încasare, întocmire deconturi de cheltuieli
• preluarea instrumentelor de plată de la clienți (CEC, BO), verificarea și completarea acestora precum și introducerea la plată a acestora în funcție de scadența înscrisă pe ele.
• întocmirea situației instrumentelor introduse la plata si urmărirea încasării lor.
• completarea contractelor
• înregistrarea în registrul de intrări/ieșiri fiecare document intrat/ieșit din societate
• comandarea rechizitelor și a materialelor necesare activității de birou
• listarea facturilor și a awb-urilor necesare expedierii comenzilor.
• alte sarcini administrative solicitate de managerul general.

Pe lângă un salariu atractiv, și bonusuri bazate pe performanță, vei avea ocazia de a participa împreună cu noi (suntem o echipă de 18  persoane) la team-buildinguri anuale.

Dacă dorești să îți dezvolți capacitățile profesionale în cadrul unei companii dinamice, trimite  CV-ul prin e-mail la adresa:
calin.mura@cargroup.ro
Tel. 0753 758 448




Urmareste-ne
2022 © Toate drepturile rezervate

Somcuta Mare, Str. N.Balcescu, Nr.152, Maramures, Romania

contact@cargroup.ro
Informatii
Termeni si conditii
Despre Noi
Cariere
Retur Produs
Garantie Produs
ANPC
Urmareste-ne
Blog
Facebook
YouTube
Despre Noi
Poze
Contacteaza-ne
Copyright 2020 Car Dico Anvelope SRL