Alătură-te echipei
Denumirea postului: Economist
Punct de lucru: Depozit ȘOMCUTA MARE.
Preocuparea ta zilnică va fi:
• să ții evidențe contabile primare
• să urmărești soldurilor clienților și furnizorilor
• să înregistrezi facturile de achiziție marfă, servicii și bunuri
• să ții evidența și gestiunea stocurilor (note intrare-recepție, fișe magazie, bonuri consum)
• să înregistrezi/verifici extrase cont bancă lei și valută, registru de casă în lei și valută (deconturi)
• să întocmești facturi, bonuri de casă, avize de însoțire a mărfii
• să ții evidența pontaje personal
• să actualizezi articole, prețuri, caracteristici
• să întocmești AWB pentru expedițiile prin colete,
• să înregistrezi cu acuratețe informațiile în sisteme de raportare ( statistică, rapoarte, etc.)
Cerințele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele:
• cunoștințe de contabilitate primară
• experiență minima de 3 ani
• experiență de lucru cu un soft de contabilitate
• absolvent de studii superioare
•cunoștințe bune de PC, word, excel
• limba engleză la nivel conversațional
• persoană serioasă, responsabilă, sociabilă cu o atenție distributivă în timpul programului de lucru și capabilă de lucru în echipă
Descrierea jobului:
• introducerea în programul de contabilitate a tuturor documentelelor primare (facturi, chitanțe, extrase, instrumente de plată )
• întocmire facturi, chitanțe, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer și alte documente legate de vânzarea produselor societății
• înregistrarea zilnică a plăților din extrasul de cont
• întocmire NIR-uri pentru marfa recepționată în baza documentelor primite de la furnizorii.
• dispoziții de plată, dispoziții încasare, întocmire deconturi de cheltuieli
• preluarea instrumentelor de plată de la clienți (CEC, BO), verificarea și completarea acestora precum și introducerea la plată a acestora în funcție de scadența înscrisă pe ele.
• întocmirea situației instrumentelor introduse la plata si urmărirea încasării lor.
• completarea contractelor
• înregistrarea în registrul de intrări/ieșiri fiecare document intrat/ieșit din societate
• comandarea rechizitelor și a materialelor necesare activității de birou
• listarea facturilor și a awb-urilor necesare expedierii comenzilor.
• alte sarcini administrative solicitate de managerul general.
Pe lângă un salariu atractiv, și bonusuri bazate pe performanță, vei avea ocazia de a participa împreună cu noi (suntem o echipă de 18 persoane) la team-buildinguri anuale.
Dacă dorești să îți dezvolți capacitățile profesionale în cadrul unei companii dinamice, trimite CV-ul prin e-mail la adresa:
calin.mura@cargroup.ro
Tel. 0753 758 448